• Padangų centras

     

    Padangų centras  tai padangų prekybos ir priežiūros profesionalų tinklas, kuris siūlo pilną aptarnavimą – nuo padangų įsigijimo iki jų sumontavimo. Mes Jums siūlome platų naujų, atitinkančių aukščiausius pasaulinius standartus DUNLOP, GOODYEAR, MICHELIN, CONTINENTAL  ir kitų žinomų gamintojų, padangų asortimentą bei operatyvų jų pristatymą.

     

    Mes rūpinamės savo klientais ir norime, kad išsirinktumėte maksimaliai Jūsų poreikius tenkinantį variantą, todėl pateikiame naudingos informacijos apie padangų žymėjimą, padangų rūšis bei kitą svarbią Jūsų saugumui informaciją.

     

     

    Kaip išsirinkti tinkamas padangas?

     

    Jūsų saugumui užtikrinti labai svarbu pasirinkti tinkamas padangas pagal važinėjimo sezoną, todėl pateikiame vasarinių, žieminių bei universalių padangų aprašymus. Taip pat supažindiname su gamintojų rekomenduojamomis RunFlat tipo padangomis, kad slėgio praradimo padangoje atveju Jūsų ratlankis ir netgi važiuoklė nunukentėtų ir automobilio netektų tvarkyti incidento vietoje.

     

    Vasarines-padangos

     

    Vasarinės padangos

     

    Lietuvoje yra draudžiama važinėti su vasarinėmis padangomis nuo lapkričio 1 iki balandžio 1 dienos. Nors kai kuriose valstybėse naudoti vasarines padangas yra leidžiama visus metus, jei tik automobilis, oro sąlygos ir regiono klimatas tai leidžia. Jūsų vasarinės padangos visada turi būti geros būklės, todėl kad lietaus ar netgi netikėto sniego atveju sudilusios padangos gali praslysti ar sukelti kitokių pavojų Jums ir aplinkiniams.

    ziemines-padangos-1ziemines-padangos-2

     

    Žieminės padangos

     

    Žiemą didelės reikšmės turi saugumas, todėl labai svarbu pasirinkti žiemines padangas, tinkančias konkrečioms važiavimo sąlygoms. Nors su žieminėmis padangomis (išskyrus dygliuotas padangas) Lietuvoje galima važinėti visus metus, jų nepatartina naudoti sausuose keliuose. Jos greitai dyla ir neturi tokio gero sukibimo su kelio danga, kaip vasarinės padangos. Žiemines padangas privaloma montuoti nuo lapkričio 10 dienos iki balandžio 10 dienos. Žieminių padangų nusidėvėjimas stipriai priklauso nuo Jūsų automobilio, Jūsų nuvažiuoto kelio ir šalies, kurioje važinėjate, klimato. Žieminės padangos visada turėtų būti puikios būklės, nes nusidėvėjusios žieminės padangos yra neefektyvios ant sniego ir šlapiame kelyje.

     

    Kad visada turėtumėte maksimalų sukibimą, rekomenduojama Jums visada montuoti keturias vienodas žiemines padangas ant savo automobilio ir keisti jas, kai protektorius nusidėvi iki įstatymais leistinos 3,5 mm ribos. Jūs taip pat privalote nepamiršti, kad automobilis ant sausos kelio dangos su žieminėmis padangomis reaguoja kitaip (ilgėja stabdymo kelias, prarandamas sukibimas posūkiuose ir t.t.) nei su vasarinėmis.

    universalios-padangos

     

    Universalios padangos

     

    Daugelis jau iš pavadinimo sprendžia, jog universalios padangos puikiai turėtų tikti tiek žiemai, tiek vasarai, tačiau taip nėra. Dar nėra išrastas toks gumos mišinys, kuris pasižymėtų reikalingomis savybėmis esant tiek pliusinei, tiek minusinei temperatūrai. Universalios padangos labiausiai tinka žmonėms, kurie automobilį eksploatuoja gana retai, važinėja lėtai ir atsargiai, o esant prastoms eismo sąlygoms visai vengia išvažiuoti į gatves. Tiesiog mūsų klimatui universalios padangos nėra tinkamos, nes vasaros oro sąlygos nuo žiemos skiriasi per daug, kad abiems metų laikams būtų galima puikiai pritaikyti vienas ir tas pačias padangas.

     

    Ši produktą galima identifikuoti pagal užrašus ant padangos šono, kuris turi būti arba AW (Any Weather – bet koks oras), arba AS (All Seasons – visi sezonai).

    Run-Flat

     

    RUN FLAT, PAX ar SSR padangos

     

    Nors pavadinimų ir daug (SSR- Continental, RunFlat –Pirelli, RFT- Bridgestone, PAX- Michelin) visi jie iš esmės reiškia tą patį – kad su tokia padanga galima važiuoti joje esant labai mažam oro slėgiui arba kai slėgio visai nėra. Tiesa kiekvienas gamintojas garantuoja padangos kokybę tik važiuojant atitinkamu (dažniausiai 80km/h) greičiu ir atitinkamą (dažniausiai 200km) atstumą. Tokios padangos yra montuojamos kaip gamyklinės sudėties dalis automobiliams, kurie neturi atsarginio rato.

     

    Jei pasirinksite neteisingą padangos tipą savo automobiliui vietoj to, kad pasirinktumėte kiek brangesnes, gamintojų rekomenduojamas RunFlat tipo padangas, slėgio praradimo padangoje atveju Jūsų ratlankis ir netgi važiuoklė gali nukentėti ir automobilį gali tekti tvarkyti incidento vietoje.

     

    Nepamirškite, kad važiuojant su SSR tipo padanga, be oro Jums rekomenduojama važiuoti iki artimiausio serviso ne didesniu kaip 80km/h greičiu ir ne ilgesnį kaip 200km atstumą.

    padangu-zenklinimas

     

    Padangų ženklinimas

     

    Kad išsirinktumėte Jums tinkančias padangas, pravartu žinoti ir suprasti padangų žymėjimo lipduko turinį. Todėl pateikiame detalią instrukciją apie kiekvieną lipduko poziciją, t.y. apie degalų naudojimo efektyvumą, sukibimą su šlapia kelio danga ir skleidžiamą išorinį triukšmą.

    degalu-naudojimo-efektyvumas

     

    Degalų naudojimo efektyvumas (pasipriešinimas riedėjimui)

     

    Pasipriešinimas riedėjimui – tai jėga, kuri veikia priešinga kryptimi padangos judėjimui, ji įtakoja degalų sąnaudas ir aplinką. Jei pasipriešinimas riedėjimui mažesnis, padanga naudoja mažiau energijos, važiuojant sunaudojama mažiau degalų, todėl ir CO2 išmetama mažiau. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad padangos sunaudoja apie 20 proc. bendrų kuro sąnaudų lengvuosiuose automobiliuose ir iki 35 proc. krovininiuose, todėl yra svarbu pasiekti žemus pasipriešinimo riedėjimui rodiklius.

    sukibimas-su-slapia-danga

     

    Sukibimas su šlapia danga (stabdymo savybės)

     

    Padangos sukibimo lygis su šlapia kelio danga yra vienas iš svarbiausių padangos saugumo rodiklių. Padangų, kurios puikiai sukimba su šlapia danga, stabdymo atstumas slidžiame kelyje yra trumpesnis, o tai turi didelės reikšmės tam, kad būtumėte saugūs lyjant lietui arba ant šlapios kelio dangos. Skirtumas tarp kiekvienos raidės reiškia stabdymo kelio padidėjimą arba sumažėjimą, (apytiksliai 2,6 m stabdant nuo 80km/val.).

    skleidziamas-triuksmas

     

    Skleidžiamas triukšmas (išorinis triukšmas)

     

    Triukšmas nuo transporto srauto yra esminis aplinkos parametras, kuris nustatomas keliais faktoriais: srauto intensyvumu, transporto priemonių rūšimi ir sąveika tarp padangų ir kelio. Ženklinime nurodomas triukšmo lygis ne tas kurį girdi vairuotojas viduje važiuojant automobiliui, o tas kuris sklinda išorėje. Viena banga simbolizuoja mažiausią triukšmo lygį, trys – didžiausią. Faktiškai trys bangos atitinka dabartinę ribinę vertę, o dvi – reikalavimus, kurie įsigalios ateityje. Viena banga reiškia dar 3 dB mažesnį triukšmo lygį.

  • Visos teisės saugomos © 2018 AUTECHA Dizainas: RDS1 Sprendimas: Advelita