•  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    • Pilnas variklio remontas. Automobilio variklis – tai vienas pagrindinių automobilio mazgų. Nuo remonto darbų kokybės ir tikslaus variklio dalių suderinimo priklauso ne tik važiavimo komfortiškumas, bet ir variklio tarnavimo laikas. Mūsų autoservise atliekamas pilnas variklio eksploatacinių charakteristikų atstatymas, apimantis variklio nuėmimą, jo visišką išardymą, cilindrų bloko galvutės, alkūninio veleno ir (arba) cilindrų bloko remontą, visų susidėvėjusių detalių, mazgų ir agregatų pakeitimą ir atstatymą.
    • Variklio paskirstymo diržo keitimas. Nuo šio diržo būklės labai priklauso geras variklio darbas. Variklio paskirstymo diržą patartina keisti iš karto nusipirkus naudotą automobilį. Variklio paskirstymo diržo keitimo intervalus kiekvienas gamintojas nurodo automobilio techninėse charakteristikose. Dažniausiai keitimo intervalas yra apytiksliai po 60 – 100 tūkstančių kilometrų. Tačiau reikėtų nepamiršti, kad didžioji dalis parduodamų naudotų automobilių Lietuvoje yra su pakoreguota automobilio ridos skaitiklio parodymais. Dėl pakoreguotos automobilio ridos yra sudėtinga pasakyti ar jūsų automobiliui buvo laiku atliktas variklio paskirstymo diržo keitimas.

    Pakeitus variklio paskirstymo diržą į Jūsų automobilio serviso knygelę pažymėsime apie atliktus darbus ir nurodysime esamą automobilio ridą. Tačiau automobilio rida ne visada atspindi variklio darbo laiką. Jeigu važinėjate mieste, rekomenduojama paskirstymo diržą keisti kiek ankščiau, juk stovint kamščiuose variklis taip pat dirba ir paskirstymo diržas sukasi.

    • Variklio išmetimo sistemos remontas vienas dažniausiai atliekamų automobilio vietų remontų. Automobilio išmetimo sistemą stipriai veikia korozija – tiek iš išorės, tiek ir iš vidaus. Vykstant degimo procesui duslintuve kaupiasi drėgmė, kuri  prie aukštos temperatūros neigiamai veikia metalinę  duslintuvų dalį. Išmetimo sistema šalina iš automobilio sveikatai kenksmingas dujas, susidarančias kuro degimo proceso metu, neleidžia šioms dujoms patekti į transporto priemonės saloną, slopina automobilio keliamą triukšmą. Vidutinis išmetamųjų dujų sistemos elementų eksploatacinis laikotarpis nuo 1 iki 4 metų (priklausomai nuo gamintojo).
    • Sankabos remontas. Sankabos keitimas yra rimtesnė investicija į Jūsų automobilį, tačiau teisingai ją naudodami po keitimo galėsite pravažiuoti kelis šimtus tūkstančių kilometrų be rūpesčių. Sankabų gamintojai nurodo šių mechanizmų tarnavimo laiką, bet praktiškai neįmanoma nustatyti automobilio ridos, bei prie kokios automobilio ridos reikia keisti sankabą. Tai įtakoja važiavimo stilius, važinėjama mieste ar ilgesniais atstumais. Pradedantis vairuotojas gali ir per labai trumpą laiką “sudeginti“ sankabą. Kai sankabos tarnavimo laikas artėja prie kritinės ribos, padidėja automobilio kuro sąnaudos. Nepatartina laukti, kol automobilis visiškai sustos.
    • Važiuoklės patikra ir remontas – tai svarbiausia automobilio dalis, kuri turi didelę reikšmę kelionės komfortui bei saugumui. Jeigu nelygiame kelyje jaučiate diskomfortą, reiškia, jog važiuoklės dalyje atsirado gedimai ar susidėvėjo detalės. Todėl patartina kas 10 tūkstančių kilometrų atlikti profilaktinę važiuoklės patikrą. Savo ir keleivių saugumu reikia rūpintis iš anksto, o ne tada, kai gedimas pajaučiamas kelyje.

    Kreipkitės į mūsų BOSCH automobilių serviso specialistus – atsakysime į visus rūpimus klausimus, profesionaliai atliksime patikrą bei remonto darbus.


  • Visos teisės saugomos © 2018 AUTECHA Dizainas: RDS1 Sprendimas: Advelita