• „Goodyear“ pristatė visiškai naują žieminių padangų modelį sunkvežimiams – „ULTRA GRIP MAX“. Tai modelis, išspręsiantis manevringumo problemą, itin aktualią transporto priemonių parkų valdytojams žiemą.

    Šaltuoju metų laiku nauji „Goodyear“ žieminių padangų modeliai pasižymi didele trauka, net jei padangos susidėvėjusios. Vairuojamosios ašies padangos „ULTRA GRIP MAX S“, varomosios ašies padangos „ULTRA GRIP MAX D“ ir priekabos padangos „ULTRA GRIP MAX T“ skirtos naudoti sunkvežimiams žiemą, yra pažymėtos M+S simboliu ir trijų kalno viršūnių bei snaigės simboliu (3PMSF) – oficialiu padangų, tinkančių atšiauriomis žiemos sąlygomis, ženklu. Padangos atitinka 3PMSF reikalavimus, net jei yra susidėvėjusios 50 proc. Todėl naudodami šias žiemines „Goodyear“ padangas, ir vairuotojai, ir transporto priemonių parkų valdytojai gali lengviau atsipūsti.

     

    Transporto priemonėms svarbu trauka žiemos sąlygomis

     

    „Goodyear“ transporto priemonių parkuose atlikta apklausa parodė, net 68 proc. parkų valdytojų yra įsitikinę, kad žieminės padangos gali turėti įtakos siekiant optimizuoti verslą žiemos laikotarpiu. Pati svarbiausia žieminių sunkvežimio padangų ypatybė yra trauka ant apsnigtų paviršių. Šią savybę kaip svarbiausią nurodė 50 proc. apklaustųjų. Į apklausos rezultatus buvo atsižvelgta kuriant naujuosius padangų modelius „ULTRA GRIP MAX“, todėl dabar šių padangų sukibimas net iki 40 proc. geresnis.

     

    „ULTRA GRIP MAX“ transporto priemonės visada kelyje

     

    Su padangomis „ULTRA GRIP MAX“ pristatytos ir dvi naujos „Goodyear“ technologijos: „IntelliMax Block“ ir „IntelliMax Edge“. Dėl šių technologijų naujųjų žieminių sunkvežimių padangų sukibimas daug geresnis visą padangų naudojimo laiką.

     

    Technologija „IntelliMax Block“ išsiskiria išilginiais, rombo formos blokeliais ir skirtingo gylio išlenktais grioveliais, todėl blokeliai skirtingai paskirstydami slėgį dar daugiau atveria griovelius ir geriau sukimba su apsnigta ar apledėjusia kelio danga. Sukibus išlenktiems riedančios padangos grioveliams, protektoriaus standumas yra idealus, todėl padanga greitai nesusidėvi ir rida gali būti didesnė.

     

    Technologija „IntelliMax Edge“ pasižymi kūginiais, pakopiniais, kampu pakreiptais grioveliais, sudarančiais dantytas briaunas, todėl padanga itin gerai sukimba su slidžia kelio danga.

    Padangos „ULTRA GRIP MAX“ specialiai sukurtos atšiaurioms žiemos sąlygoms ir atitinka griežčiausius reikalavimus, todėl yra pažymėtos 3PMSF simboliu. Tai aukščiausio lygio žieminių sunkvežimio padangų kvalifikacija. Dėl naujoviškų protektoriaus sudėtinių medžiagų ir rašto, padanga išsiskiria tuo, kad savo eksploatacinių savybių nepraranda per visą padangos naudojimo laikotarpį. Vairuojamosios ašies padangos „ULTRA GRIP MAX D“ netgi pusiau sudėvėtos atitinka griežtus žieminėms padangoms keliamus reikalavimus.

    „Kalbant apie komercines transporto priemones, svarbiausia yra jų manevringumas, ypač žiemą. Be to, transporto priemonių parkų valdytojai ieško žieminių sunkvežimių padangų su puikia trauka ant sniego, – kalbėjo Hindrek Pikk, prekybos skyriaus vadovas Šiaurės šalims. – Mūsų naujosios padangos „ULTRA GRIP MAX“, pažymėtos 3PMSF simboliu, išsiskiria didele trauka – to valdytojai ir tikisi iš žieminių sunkvežimio padangų. Padangos „ULTRA GRIP MAX D“ netgi 50 proc. susidėvėjusios atitinka oficialius Europos žieminių sunkvežimių padangų žymėjimo reikalavimus.“

     

    Padangos „ULTRA GRIP MAX S“ – 30 proc. didesnis sukibimas

     

    ULTRA GRIP MAX S_315-80 R22 5_view2_3-4 Name on top1 (3)

    Naujosios vairuojamosios ašies padangos „ULTRA GRIP MAX S“ užtikrina transporto priemonės stabilumą posūkiuose ir stabdant ant apsnigto ar apledėjusio paviršiaus, taip pat atšiauriomis žiemos sąlygomis. Šių padangų trauka ant sniego yra 5 proc. didesnė nei ankstesnių „Goodyear“ padangų „ULTRA GRIP WTS“, o rida yra tokia pati. Be to, net pusiau susidėvėjusių šių padangų trauka yra 30 proc. didesnė nei ankstesnių padangų.

    Protektorius kurtas jo griovelių kontūrus optimizuojant pagal kompiuterio modelį, todėl padangos slėgis tolygiai pasiskirsto. Be to, blokelių briaunų forma taip pat optimizuota naudojant kompiuterines technologijas, todėl transporto priemonė stabili posūkiuose ir ją lengva valdyti. Per visą padangos naudojimo laiką puikias stabdymo savybes ir didelę trauką ant sniego užtikrina naudojama dantytų briaunų technologija. Dar geresnį stabdymą važiuojant apsnigta kelio danga ir trauką ant sniego užtikrina šoniniai briaunos grioveliai protektoriaus kraštuose. Taip pat, siekiant pagerinti manevringumą ir ridą, optimizuotas padangų sukibimas, standumas, neslydimo funkcija ir blokelių geometrinės formos. Naująsias padangas „ULTRA GRIP MAX S“ bus galima įsigyti, pirmiausia pasirodys 315/80R22.5 ir 315/70R22.5 „High Load“ dydžių padangos.

     

     

    ULTRA GRIP MAX D_315-80 R22 5_view2_3-4 Name on top1 (3)Padangos „ULTRA GRIP MAX D“ – itin gera trauka ant sniego, net jei padanga 50 proc. susidėvėjusi

     

    Naujoji padanga „ULTRA GRIP MAX D“ pasižymi tuo, kad net ir susidėvėjusi nepraranda puikios traukos ant sniego savybių. Palyginti su ankstesnėmis padangomis, naujosios „Goodyear“ žieminės sunkvežimio padangos trauka ant sniego yra 40 proc. geresnė, kai padanga 50 proc. susidėvėjusi. Naudojant griovelių formos technologiją išgaunamos nuolat tobulėjančios padangos traukos savybės, išliekančios per visą naudojimo laiką. Be to, dėl dantytų briaunų padanga „ULTRA GRIP MAX D“ atitinka 3PMSF reikalavimus, net jei yra susidėvėjusi 50 proc. Palyginti su ankstesnėmis padangomis, padangos „ULTRA GRIP MAX D“ rida yra 15 proc. didesnė, todėl eksploatavimas kilometrais yra pigesnis.

    Kaip ir vairuojamosios ašies padangų, protektorius kurtas jo griovelių kontūrus optimizuojant pagal kompiuterio modelį, todėl padangos slėgis tolygiai pasiskirsto. Dėl blokelių briaunų formos transporto priemonė stabili posūkiuose, o padangų standumas tolygiai pasiskirstęs. Padangos „ULTRA GRIP MAX D“ protektoriaus raštas eina V formos kryptimi, todėl triukšmas yra mažesnis, o trauka geresnė. Naudojant naujovišką lašelio formos įpjovų apačioje technologiją buvo patobulintas protektoriaus raštas kraštuose, taip siekiant pagerinti sukibimą ir trauką ant sniego. Kaip ir vairuojamosios ašies padangoms, dar geresnį stabdymą važiuojant apsnigta kelio danga užtikrina šoniniai briaunos grioveliai protektoriaus kraštuose. Išskirtines eksploatavimo ant sniego savybes ir ridą užtikrina optimizuotas padangų sukibimas, standumas, neslydimo funkcija ir briaunos plotis. Naująsias padangas „ULTRA GRIP MAX D“ bus galima įsigyti, pirmiausia pasirodys 315/80R22.5 ir 315/70R22.5 dydžių padangos.

     

     

    Padangos „ULTRA GRIP MAX T“ – puikus šoninis stabilumas ir sukibimas su apsnigta kelio danga

     

    Goodyear UGMAX T 3/4 Tire Shot HR JPEG

    Naujosios priekabų padangos „ULTRA GRIP MAX T“ sukurtos naudoti atšiauriomis žiemos sąlygomis ir užtikrina puikų šoninį stabilumą bei sukibimą su apsnigta kelio danga. Padangos „ULTRA GRIP MAX T“ protektorius sudarytas iš tvirtos briaunelės, penkių vingrinių griovelių ir S formos įpjovų. Tai užtikrina tvirtą sukibimą, ypač važiuojant apsnigtais arba apledėjusiais keliais, ir atsparumą trinčiai. Naująsias „Goodyear“ žiemines priekabų padangas galima įsigyti dviejų populiariausių dydžių: 385/55R22.5 160K (158L) ir 385/65R22.5 160K (158L). Padangos „ULTRA GRIP MAX T“ atitinka aukščiausius teisinius žieminių sunkvežimių padangų reikalavimus, todėl yra pažymėtos M+S simboliu ir trijų kalno viršūnių bei snaigės simboliu (3PMSF) – oficialiu padangų, tinkančių atšiauriomis žiemos sąlygomis, ženklu.

     

  • Visos teisės saugomos © 2024 AUTECHA Dizainas: RDS1 Sprendimas: Advelita