• „UltraGrip Ice Arctic“ – iki šiol nematyti dygliai, užtikrinantys geresnę trauką ir trumpesnį stabdymo kelią ant ledo

     

    „UltraGrip Ice Arctic“ – tai naujos kartos dygliuotoji padanga, kuri buvo sukurta specialiai atšiauriam Šiaurės šalių žiemos klimatui. „Goodyear UltraGrip Ice Arctic“ susilaukė sėkmės Šiaurės šalių rinkoje laimėdama nepriklausomų leidinių atliktuose bandymuose ir sulaukusi labai palankių bandomojo važiavimo programoje dalyvavusių klientų atsiliepimų.

     

    „Goodyear“ naujoviškos formos ir korpuso dyglių technologija užtikrina, kad dygliai išlaikys kryptinę padėtį ir geriau sukibs su apledėjusia kelio danga. Siekiant pagerinti trauką, priekinės dyglių briaunos yra užaštrintos ir greitėjant labiau sukimba su ledu. Naujas dizainas suteikia dygliams stabilumo, o platesnė galinė briauna lemia veiksmingesnį stabdymą. Žinoma, keliuose žiemą būna ne tik sniego ir ledo. Todėl „Goodyear“ siekė sukurti padangą, kurios puikios valdymo savybės derėtų su patikimomis stabdymo savybėmis ant sauso ir šlapio kelio paviršiaus.

    „UltraGrip Ice Arctic“ gaminama 40 dydžių, tinkančių 13–18 colių skersmens ratlankiams.

     

     

    „UltraGrip Ice Arctic SUV“ – bandymų ant sniego ir ledo lyderė

     

    UG ICE Artic_SUV_255-55 R18_view1 GY on top

    „UltraGrip Ice Arctic SUV“ – tai unikalios technologijos dygliuotoji padanga, tinkanti eksploatuoti net labiausiai į šiaurę nutolusiuose Europos regionuose, kur įprastą žiemos dieną temperatūra gali nukristi gerokai žemiau minus 15°C. Šios padangos savybės išlieka geros ir šiltesnėmis žiemos dienomis, nes protektorius gerai sukimba su sniegu, o sniegas, pažliugęs sniegas bei vanduo lengviau pasišalina iš gilių griovelių – dėl to jie maksimaliai padidina sukibimą ir atsparumą slydimui vandens sluoksniu.

     

    Test World“ rezultatai aiškiai rodo, kad „UltraGrip Ice Arctic SUV“ yra nepamainoma padanga, ypač dėl savo savybių važiuojant snieguota ir apledėjusia kelio danga – ji pranoksta pagrindines konkurentes pagal keturias iš šešių kategorijų. Bandymų rezultatai taip pat rodo, kad ši padanga pirmauja pagal stabdymo atstumą ir sukibimą ant sniego ir išsiskiria geriausiu valdymu bei sukibimu ant ledo. Padanga atitinka naujus Švedijos, Suomijos ir Norvegijos teisės aktus, kuriais siekiama sumažinti padangų dėvėjimąsi keliuose.

     

    „UltraGrip Ice Arctic SUV“ gaminama 27 dydžių, tinkančių 15–20 colių skersmens ratlankiams.

     

     

    „UltraGrip Ice 2“ – Šiaurės šalims skirta nedygliuotoji padanga, laimėjusi daugelį bandymų

     

    UG ICE 2_205-55 R16_view1 GY on top

    Nedygliuotoji „UltraGrip Ice 2“ buvo sukurta atsižvelgiant į Šiaurės šalių žiemos sąlygas. Ši padanga išsiskiria stabiliomis savybėmis, geresniu sukibimu bei stabdymu ant sniego ir ledo, taip pat apskritai yra geresnė važiuojant šlapiu ir sausu kelio paviršiumi.

     

    Naujas ir pažangus gumos mišinys padeda padangai išlaikyti trauką ant sniego, ledo ir sauso paviršiaus, o „ActiveGrip“ technologija tuo pat metu optimizuoja padangos sąlytį su labai slidžia kelio danga. Tiesios protektoriaus įpjovos įsikabina į kelio paviršių, todėl padanga pasižymi gera trauka ir stabdymu ant sniego ir ledo. Tiesių įpjovų ir aktyviųjų blokų įpjovų derinys padidina stabilumą ir pagerina trauką sudėtingomis važiavimo sąlygomis.

     

    „Test World“ atliktų nepriklausomų bandymų rezultatai patvirtina, kad „UltraGrip Ice 2“ ant ledo ir sniego yra tokia pat stabili, kaip ir ant sausos bei šlapios kelio dangos. Geriausius rezultatus padanga pademonstravo sukibimo ant ledo ir sniego, taip pat valdymo ir stabdymo kelio ant šlapios dangos bandymuose.

     

     

    „UltraGrip Ice 2“ gaminama 33 dydžių, tinkančių 13–18 colių skersmens ratlankiams.

     

     

     

    „UltraGrip 9“ – kur kas geresnė už savo pirmtakę

     

    Ultra Grip 9 _205-55 R16_

    Devintosios kartos „UltraGrip 9“ nedygliuotoji padanga sukurta itin permainingoms žiemos sąlygoms, todėl puikiai tiks visiems europiečiams, kurie ieško aukštos kokybės žieminių padangų. Siekiant geriausių įmanomų savybių, ši padanga yra pirmoji, kurioje bus pritaikytas dviejų skirtingo dydžio protektorių raštas.

     

    Naujoji padanga buvo sukurta siekiant užtikrinti puikias valdymo savybes nepriklausomai nuo kelio paviršiaus. Dėl protektoriaus įpjovų išdėstymo bei labiau kampuoto pėdsako automobilis bus saugiai valdomas bet kokiame žiemos kelyje. Patobulintas gumos mišinys su derva ir augaliniu aliejumi pagerina padangos stabilumą kelyje, ypač važiuojant snieguota ir apledėjusia kelio danga. Hidrodinaminiai protektoriaus grioveliai padeda sumažinti slydimo vandens sluoksniu pavojų ir lemia saugesnį važiavimą šlapiais arba pažliugusiu sniegu padengtais keliais.

     

    Jei žieminių padangų protektoriaus gylis yra mažesnis nei keturi milimetrai, su tokiomis padangomis žiemą važinėti nerekomenduojama. Todėl „UltraGrip 9“ protektoriuje yra snaigės formos indikatoriai – kai jie tampa nebepastebimi, padangą reikia keisti.

     

    „UltraGrip 9“ gaminama 37 dydžių, tinkančių 14–16 colių skersmens ratlankiams.

     

  • Visos teisės saugomos © 2024 AUTECHA Dizainas: RDS1 Sprendimas: Advelita