•  2014 m. kovo 14 d.

     

    Tiesioginis ryšys tarp padangoje įtaisyto lusto ir automobilio kompiuterio leidžia užtikrinti geresnį važiavimą

     

    „Goodyear Dunlop Tires Europe“ Ženevos automobilių parodoje pristatė naują koncepcinę padangą, kurioje įtaisytas mikrolustas, skirtas tiesioginiam ryšiui su automobilio kompiuteriu palaikyti. Ši technologija leidžia užtikrinti geresnes automobilio savybes posūkiuose bei stabdant ir padidina stabilumą.

     

    Koncepcinės padangos vidinėje pusėje įtaisytas be baterijos veikiantis mikrolustas, kuris automobilio kompiuteriui siunčia padangos slėgio, temperatūros duomenis, taip pat padangos identifikuojamuosius duomenis. Gavusi šią informaciją, pagrindinė automobilio kompiuterinė sistema automatiškai pakoreguoja išilginės ir šoninės automobilio kontrolės algoritmus, taip užtikrindama geresnes važiavimo savybes.

     

    Remiantis padangos lusto siunčiamais duomenimis, sumažinamas stabdymo atstumas veikiant ABS, pagerinamas atsakas posūkiuose, padidinamas pokrypio stabilumas ir optimizuojamas stabilumo kontrolės sistemų veikimas.

     

    „Šiuolaikinėms pažangioms automobilio kontrolės sistemoms gali labai praversti su padanga susijusi specifinė informacija, – teigė „Goodyear Dunlop“ vyriausiasis inžinierius Marc Engel. – Mes visada žinojome, kad pagerinti automobilio važiavimo savybes mums pavyks tik pasinaudojus šia surinkta informacija. Šiandien mes žengėme pirmąjį savo žingsnį šia linkme – gausybę informacijos gavusi padanga siunčia ją automobilio kompiuteriui, kuris pagerina važiavimo savybes. Tai svarbus žingsnis į priekį.“

     

    Naujoji technologija, leidžianti persiųsti duomenis iš padangos tiesiai į automobilio sistemą, patobulina svarbias važiavimo savybes, pavyzdžiui, sumažina stabdymo atstumą suveikus ABS sistemai, taip pat padidina stabilumą, nes elektroninė stabilumo kontrolės (ESC) sistema gauna tikslesnę informaciją.

     

    „Padangos savybės važiuojant nuolat kinta, o jos tipui, pripūtimo slėgiui ir temperatūrai tenka svarbus vaidmuo, – pridūrė M. Engel. – Jei automobilis „žino“ dinaminius padangos duomenis, jo kontrolės sistemos gali tinkamai reaguoti ir užtikrinti geresnį važiavimą.“

     

    Pagal naująją technologiją pagamintos padangos viduje įtaisomas specialus lustas, kuriame gali būti įrašyta su padanga susijusi specifinė informacija. Be to, palyginti su padangos ventilio srityje diegiamomis sistemomis, lusto, esančio padangos viduje, praktiškai neįmanoma pažeisti montuojant padangą. Todėl vartotojai, pakeitę padangas naujomis padangomis su įtaisytais lustais, galės naudotis visais naujos technologijos pranašumais.

     

    Bendrovė naująją technologiją įdiegė „SportMaxx RT“ padangose, kurias šiuo metu išbando prieš pateikdama jas į rinką. Šiuo tobulinimo etapu neplanuojama išleisti konkrečios padangos. Naujoji sistema buvo sukurta bendradarbiaujant su „Huf“ – pirmaujančia automobilių pramonei skirtų mechaninių bei elektrinių blokavimo sistemų, padangų slėgio stebėjimo sistemų ir telematikos sistemų gamintoja.  

     

     

     


  • Visos teisės saugomos © 2018 AUTECHA Dizainas: RDS1 Sprendimas: Advelita